zaterdag 13 september 2008

Ritaatje pesten met Lodewijk Nasser




Je hebt van die mensen die wij automatisch associëren met succes, terwijl er vaak een grote discrepantie zit met hun werkelijke prestaties. Oké, zij hebben ooit iets succesvol op touw gezet, maar dat is inmiddels uit een ver verleden.



Toch weten zij er altijd mee weg te komen, wat een prestatie op zich genoemd mag worden.



Ik moet dan bijvoorbeeld denken aan Ruud Gullit, Abraham Moszkowicz, Louis van Gaal, Roel Pieper, Hans Wiegel, Rita Verdonk, en haar rechterhand Kay van der Linde.



In Intermediar, een blad voor hoogopgeleiden, wat dat ook moge zijn, staat een zeer lezenswaardige bijdrage over de man, met de vraag wat de electorale wonderdokter eigenlijk gepresteerd heeft.



Waar bij ondergetekende de schellen van zijn ogen vielen, was dat ik in mijn kinderlijke naïviteit dacht dat de man het onbezoldigd deed, maar niks is minder waar!





"
Van de Linde beziet zijn band met Verdonk evenwel zakelijk, zo blijkt in september 2007 tijdens een besloten bijeenkomst van ondernemers in Wassenaar. 'Als ze vandaag ophoudt met betalen en er komt morgen iemand die wel betaalt, dan werk ik daarvoor', zegt hij."





Zo vertelde een vrouw mij op een blog, zegmaar een standaard rechtse kiezer, ooit 100 euro te hebben overgedragen aan ijzeren Rita. Daar kreeg zij geen bedankje voor, wel al heel snel een nieuw verzoekje om geld te storten onder haar deurmat. U kunt begrijpen dat haar animo voor Verdonk toen wegebte. Zij heeft overigens nu haar heil gezocht bij de Blonde Satan. Laten wij hopen dat zijn vaardigheid bedankbriefjes te schrijven omgekeerd evenredig is aan zijn cinematografisch talent.







Nu wordt helder waar dat geld naar heen is gegaan:







"Naast zichzelf weet Van de Linde ook een woordvoerder en een kantoormedewerker te slijten aan Verdonk. Totale opbrengst: ruim € 25.000,- per maand. Veel geld voor een partij in oprichting. Het leidt al snel tot grote problemen."





Maar ja, blijf vooral storten, lieve mensen! Laat u zich door bovenstaande vooral niet demoraliseren!





"Op het moment dat dat duidelijk wordt, laat Kay haar vallen, als de ballast van een luchtballon die overboord wordt gezet.'"



























Lees het artikel in zijn geheel !











Overigens werd ik onlangs ontmaskerd door een Verdonkeriaan! Al die tijd probeerde ik het nog te verbergen, maar hij had mij door.









Zielig stukje. Zullen we dan maar niet die hele tweede kamer die negen op tien keer meer leeg dan vol is wegsturen. Je kan toch niet van alles op de hoogte zijn net?

Dat laatste komt nog wel als er verkioezingern zijn geweest. I

Ik vermoed dat jij zo'n VVD zakkenvuller bent of heb ik het mis?




(naam weggelaten)





Hier kunnen teleurgestelde Ritafans, de Ritalins, hun ei kwijt.







Anders dan ik aanvankelijk dacht, staat het op het open gedeelte van de site. Ik waande mij namelijk even heel bijzonder door te denken dat ik toegang had tot het afgesloten gedeelte, maar niks is minder waar.







Nog een mededeling. Gister stond bij de ondertussen bij de buren rubriek: Vara steunt fascisten. De dag daarvoor zag ik iets nog minder fraais. Een link naar een artikel over gebrekkige animo over de vaderwens bij Nederlanders, werd als volgt naar verwezen: Rechtse lente? Geitenneukers winnen uiteindelijk toch.



Bij dezen wil ik daar afstand van nemen. In ieder mag van mij weten dat ik de religie van vrede als een inherente geweldadige en weinig verdraagzame godsdienst zie waarbij de stichter geen man van onbesproken gedrag is en waaraan je de boom aan zijn vruchten kan herkennen. En dat ik fulmineer tegen mensen die daar anders over denken en ons een vals beeld proberen op te dringen. Kortom, een gevaar voor de vrije en open samenleving.



Maar dat ik mij altijd zal verzetten tegen mensen die anderen proberen te verontmenselijken. Wij zijn tot slot allemaal God's kinderen. En de God die ik ken is er één van leven, liefde, rede en mededogen.



Ik gebruk ook liever de understatement. Biculturele kansenjongeren woonachtig in prachtwijken die de religie van vrede aanhangen, vind grappiger, treffender, origineler, beschaafder en scherper, dan het gebruik van krachttermen, scheldwoorden en oorlogstaal.



Oké, Timo was een uitzondering. Maar ja, ik heb het niet zo met padvinders. Dat zijn gigantische vuile klootzakken met biologisch defecte genen die ter bescherming van de mensheid van de aardbodem moeten verdwijnen, waarbij ik mijn wens uitspreek dat zij volgend jaar internationaal bijeenkomen voor de wereldjamboree in Iran, zonder te weten dat Ahmedinjad hen als menselijk schild gebruikt, maar dat Israel desondanks overgaat op een preventieve aanval.



Wuhahahahahahahahahahah.
hahaahhahaahahhaahhahaha







2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lodewijk dear, gisteren in de trein las ik uit mijn troostboek, brieven van Gustave Flaubert.
Aan Louise Colet, 8 juli 1853.
Hij filosofeert over wiskundige wetten,
" Andere te ontdekken wiskundige wet : hoeveel imbecielen moet je op de wereld kennen om zin te krijgen jezelf van kant te maken ? enz.

MJ

Lodewijk Nasser zei

Haha, prachtig. Ik ben al wel in voor zwaarmoedige literatuur.

Schopenhauer kon er ook wat van
http://home.hetnet.nl/~heraclitus/heraclitus_uitsprakenschopenhauer.html