zaterdag 20 september 2008

Zie Rita liegen!

Toegegeven, het heeft iets schattigs!

Omdat Ritaatje pesten geen doel op zichzelf is, wil ik allereerst benadrukken dat ik grote waardering heb voor het feit dat zij altijd de media te woord staat. Daar kan zelfs de Blonde Satan nog eens iets van leren, die menig debat heeft geschuwd.

Onverschrokken, met een groot vertrouwen in haar eigen kunnen en zonder iets te verbergen. Die houding doet het goed bij vele kiezers. Zij dichten haar daarom ook dat recht-door-zee-imago toe, hoewel ik daar mijn vraagtekens bij plaats.

Op Joetjoep. staat een een hilarisch filmpje van de voorvrouw van TON. Het Gesprek vroeg haar of er méér aan de hand was toen haar rechterhand, Ed Sinke, opstapte. Verdonk ontkende glashard, wat achteraf niet waar bleek.

Voor mensen die er niet van overtuigd zijn dat Verdonk echte politicus is, nou die hebben het bij het verkeerde bij het rechte eind. Rita kan namelijk met een pokerface onwaarheden vertellen.














Overigens was dat wel op dat moment het juiste wat zij kon doen, daarom is het onbegrijpelijk dat zij later alsnog de vuile was buiten hing. Maar ja, de ander begon, zullen beide partijen roepen.



Lodewijk Nasser


19 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind het geval Rita niet schattig. Ik vind het ronduit alarmerend waar zij mee bezig is. Zogenaamd het "fatsoenlijke" alternatief voor de PVV.
Laat me niet lachen. Iedere stem op haar is een verloren stem. Ik hoop maar dat de mensen hun ogen eens gaan openen.
Dit wilde ik enkel even kwijt.

Cindy zei

Zo is dat, Martijn!

Lodewijk Nasser zei

@ Martijn,

Rita is niet zozeer schattig, de situatie is dat wel. Lees mijn schrijfsels er maar op na.

Zelf heb ik geen hoge pet van Verdonk, alleen maar met zichzelf bezig. Haar tegenstanders hebben haar groot gemaakt, zeg ik altijd.

@Cindy

Voel me vereerd dat je mijn blog gevonden hebt!

Anoniem zei

Lodewijk, dank voor het plaatsen van mijn reactie over Rita klasse !

groet,
Anno Zijlstra

Unknown zei

Kijk, dit is een oude ""taktiek"", van de oude partijen. Je zag het ook bij LPF. Laat zo genaamde vrienden van je eigen partij als "" mollen "" werken bij nieuwe partijen. Op het juiste moment als het te goed gaat, weten ze alles en kun je het gebruiken.Dit verhaal is al zo oud "" als de weg naar Rome""
Maar ja als je dit niet wil zien , als journalist van de Linkse kerk.!
Deze spion zal wel weer een leuk baantje of werk krijgen.

Anoniem zei

Ik raad je sterk aan, niet te wijzen naar onze reserve-reserve-pim.

Als jij wijst, naar mijn reserve-reserve-pim, word ik erg boos.

dat komt, omda onze pim, vermoord is...

Daarom accepteer ik het niet, dat iemand naar onze reserve-pim (geert) of onze reserve-reserve-pim (rita) wijst.

STOP POINTING TO RITA, of ik hak ik je vinger eraf, dat is ongeveer mijn standpunt

Lodewijk Nasser zei

@ Anoniem,

Een tweede Pim? Laat mij niet lachen, eerder een tweede Harry Wijnschenk.

Lodewijk Nasser zei

@ lindaaahw

Je gelooft toch werkelijk niet dat Sinke, met voorbedachte rade, aan het avontuur is begonnen om Verdonk in een kwaad daglicht te stellen?

Ook van de in totaal 18 mensen die haar na 25 maart 2006 steunden, hebben 14 hebben haar inmiddels verlaten, zo bericht HP/de Tijd deze eerder. Allen komen zij aan het woord. En de kritiek is niet mals. Verdonk is "geen teamspeler", een ander noemt haar "geen sterke leider" en weer ander verklaart haar "nooit op inhoudelijke slimheden betrapt te hebben." Voor de goede orde, dit zijn mensen die aanvankelijk voor haar vielen, geen natuurlijke vijanden.

Zie ook http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=6917

Lodewijk Nasser zei

@ Anno Zijlstra

Graag gedaan, ik stel het op mijn beurt op prijs als mensen, op basis van argumenten, tegen mij ingaan.

Anoniem zei

Zou jij, zolang wij geen BETERE 'reserve-pim' hebben, DEZE reserve-pim niet willen aanvallen? dank u!

Geert afkraken? rita uitlachen? besef wel, dat geert en rita DE ENIGE zijn, die nederland kunnen behoeden?

Rita zijn de kapotte schoenen, waar we het mee moeten doen...

Ik vond pim schoenen ook beter, maar WE HEBBEN NIETS ANDERS!

je kan dan wel RITA uitlachen, maar, HEB jij iets BETERS dan?

cda? pvda? d66? snap je?

natuurlijk is rita niet '100 procent', maar zolang we niets beters hebben, doen we het er maar mee: rita is naast geert, DE ENIGE hoop, die we nog hebben!

Lodewijk Nasser zei

@ Anoniem/Brullio,

Ik deel je zorgen, maar Verdonk is een pseudo-optie, die juist meer kwaad dan goed zal doen.

Ik had dat ook niet rechtstreeks door, maar ben gaandeweg tot die conclusie gekomen.

Rita was gisteranavond bijvoorbeeld op Netwerk, daarin verklaarde zij haar ideeën niet bekend te willen maken uit vrees dat anderen er wellicht aan de haal mee zouden gaan.

Tja, dan ben je in mijn optiek meer met je zelf bezig, dan met het land.

Een Fortuyn had al een boekenplank volgeschreven, aleer hij de politiek in ging.

Anoniem zei

Het is verbazend dat er nog altijd adepten zijn die deze vrouw als 'krachtig en integer' omschrijven. Zelfs de omschrijving 'liberaal' raakt kant noch wal. Deze vrouw heeft er voor gezorgd dat ik na het nachtelijke 'Ayaan-debat' mijn lidmaatschap van de VVD aan de wilgen heb gehangen. Het is niet meer dan een mislukt kopietje van wijlen Pim Fortuijn, bovendien met een diepdonkerrood verleden. (PSP/PvdA)Alleen al de mensen die haar nu (nog) omringen zou genoeg moeten zeggen voor adepten. (N.Brink/H.Mens/Thunessen/een zweefteef met glazen bol/Ad Verdonk/K.van de Linde) Narcisme en zelfoverschatting hebben in haar een geheel nieuwe betekenis gekregen, het is namelijk vooral de macht waar het haar om te doen is, status, aanzien en prestige stelt het mens al vele malen belangrijker dan het landsbelang. Het mens heeft bewezen pathologisch leugenaarster te zijn, keer op keer bood zij haar excuses aan aan het Parlement, steeds weer wist zij nipt een motie te overleven, waar iedere andere zichzelf respecterende politicus, de eer aan zichzelf had gehouden. Gezien de huidige peilingen worden zelfs haar adepten wakker, maar nog altijd zijn er té veel die achter deze opperpopuliste aandrentelen. De adepten die overblijven zullen in de nabije toekomst aan den lijve ondervinden dat Rita V. óf de politieke debatten mijdt, óf zullen zij geconfronteerd worden met het feit dat het mens uberhaupt niet kán debatteren. Wél ontvangt zij een vergoeding van > € 90.000 voor Kamerwerk, alleen zij is er nooit. Altijd weer zorgt het mens voor plaatsvervangende schaamte, de vrouw is machtswellustig, ontbeert politiek inzicht, kan niet of nauwelijks samenwerken, duldt geen autoriteit boven zich, duldt geen kritiek en ziet zich vooral graag rondgereden in een kolonne geblindeerde mercedessen, omringd door mannetjesputters.

Verdonk is een schandvlek voor de vaderlandse politiek en feitelijk is zij als de pest voor dit land, i.p.v. een "redster".

Anoniem zei

Zou jij, zolang wij geen BETERE 'reserve-pim' hebben, DEZE reserve-pim niet willen aanvallen? dank u!

Eh, Wilders? De man heeft standpunten, hoeft niet op Internet aan anderen te vragen wat ie over een bepaald onderwerp moet denken, weet waar ie voor staat, is intelligent en dweept niet met nationalistische gevoelens.

Als Rita Verdonk is een nul, een leeg vat. Ze is toevallig populair omdat ze op het juiste moment op de juiste plaats zat.

Wilders niet, hij is uit de VVD gestapt over Turkije en de EU. Bovendien is ie er in de kamer.

Rita Verdonk is de grote afwezige.

Eng mens.

PVV is het beschaafde alternatief voor TON (die naam al!)

Marie-José zei

Weetje Lodewijk, ik snap geen barst van politiek. Maar ik ben niet te bedotten als het over inhoud gaat.
Dat Aalsmeers model van populariteit moet per direct doorgeprikt worden. We kunnen het ons niet permitteren om bij de volgende verkiezingen zoveel stemmen naar de knoppen te laten gaan.
En dan, als ik Daffy uitschakel, dan denk ik heel vilein, elk volk krijgt de regering die het verdient, c.q, tolereert.
Daar zou ik met mijn vrienden, mijn muziek en mijn boeken ook nog wel mee kunnen overleven. Maar ik kan het niet helpen, onze nazaten, wat laten we achter ? Ze moeten ons welhaast vervloeken om die erfenis.
Of niet, omdat we zelfs niet gezorgd hebben voor tegenstand , zodat ze zich niet bewust zijn van de catastrofe.
Lowieke, jij zegt steeds dat ik te pessimistisch ben in mijn observaties.
Spreek me tegen, asjeblieft.

Anoniem zei

Rita heeft nu wel lang genoeg het voordeel van de twijfel gehad. Wel interressant om de verschillen tussen Wilders en Verdonks aanpak eens te bekijken:

- Wilders biedt een compleet en breed politiek pakket, je hebt geen inspraak, maar je kan er voor kiezen of niet.
- Verdonk heeft geen onderliggende politieke ideologie, en het is onduidelijk waar je voor kiest. Ze kan een standpunt gaan uitdragen waar ze zelf niet achter staat als haar achterban dat wil.

- Wilders bepaalt zelf wanneer hij in de publiciteit komt, de journalisten komen naar hem toe of ze moeten het doen met een verklaring. Hierdoor is de kans dat Wilders vern**kt wordt zoveel mogelijk beperkt.
- Verdonk grijpt iedere kans op publiciteit aan, en laat zich ringeloren door NOVA.

- De mensen om Wilders heen zijn bekend, en hebben (ruim voldoende) klasse. Het lijkt erop dat alleen Graus een uitglijertje is, maar dat zal de PVV niet de kop kosten. Anderen in de partij krijgen meer kans zich te profileren dan destijds de opvolgers van Maorijnissen bij de SP.
- Er is geen enkele serieuze medestander van Verdonk bekend.

Maar Verdonk heeft ook pluspunten:
- het lijkt erop dat op gemeentelijk niveau veel lokale partijen zich snel zullen aansluiten bij Rita.
- Geen mens durft een poster van de PVV voor zijn raam te hangen.

Katootje zei

Rita is een pure machtswellusteling. Zij is in maar één ding geinteresseerd en dat is Rita.Zij was toch ook een krakrssymphatisant?
Ja, als ik er niet linksom kom, dan toch rechtsom?
Mevrouw heeft zich het (lege) hoofd op hol laten brengen door o.a. het nouveau-riche patsertje Harry Mens.
Harry heeft van zijn miljoentje commissiegeld 25.000 aan Rita gedoneerd(voor een zeteltje of plekje in het kabinet?

Anoniem zei

@daniel
lees gerust eerst (anoniem 22 september 2008 9:20)
voor je iets roept:
'Daarom accepteer ik het niet, dat iemand naar onze reserve-pim (geert) of onze reserve-reserve-pim (rita) wijst.'

Dus, ik ZEG al, dat geert een BETERE is, maar ook, dat we er beter TWEE kunnen hebben. Toch? omdat anders, de overheid gewoon WEER onze voorman om laat leggen!

Strategie! Slim! anders 'op zijn serviesch!'

Anoniem zei

Rita is een hol vat zonder inhoud...

Dat kun je ook zien aan haar politieke carriere, ze begon links eindigd op rechts maar is dan in een keer recht door zee.....

Ze heeft geen duidelijke koers die ze wil gaan met haar partij en dat is in deze tijd wel zeker nodig. Ik ben van mening dat het volk zeker meer inbreng verdient in de nederlandse staat, maar dat de politiek tot nu to (omdat nederland zich makkelijk laat beinvloeden omdat ze moe van het werk een beetje tv zitten te loeren savonds.) onmisbaar is.

Het grote verschil moet worden dat de werkende mens niet meer in dienst is van de regenten (50% belasting of meer) maar dat de overheid in dienst is van de werkende mens...

Anoniem zei

LS...

Rita houdt de rechtervleugel bezig van mensen die te laf zijn om openlijk Geert Wilders te steunen.Die flapdrol-types die altijd zeggen: Ik ben geen fan van Wilders en ik stem ook niet op hem maar hij heeft wel gelijk... TON wordt een volgevreten FLAPDROLLENPARTIJ van windvaantjes en meelopers. Jammer voor Rita !